bästa statistiken på länge



Idag har jag märkt att min statistik skjutit i höjden. Såhär bra har den inte vart på ett helt år. Sen har jag också fått massor med kommentarer. Och jag är väldigt glad över det! Det roligaste med att blogga, tycker jag, är att få respons på sina inlägg ! Det måste ni väl ändå hålla med om? 
Men hur som helst, nu innan jag skulle sova så kollade jag tunt lite på blogg.se's framsida och efter ett tag upptäckte jag att jag fanns med på topplistan över mest kommenterade bloggar idag! I och för sig bara på en 18e plats, men för mig är detta väldigt bra! Så himla roligt! Tack, ni är fantastiska , puss på er alla! 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback