Nya skoooor!!!

 


Oj, här har det varit dött.. Jag ber om ursäkt för det. Har haft lite fullt upp och sen har jag bara inte orkat lägga ut något, haha.
Nu är det äntligen fredag igen. Veckan har gått snabbt, med filminspelningar,ihop-klippning och plugg. Har två färdiga filmer på datorn, som jag tänkt visa upp så fort vi haft redovisning för klassen. En av dem kommer kanske lite tidigare då vi inte har någon filmproduktion nästa vecka... Men vi får se hur det blir med det.
I onsdags köpte jag nya skor! De är så himla snygga tycker jag! Har dreglat över dem flera veckor, ända sedan jag såg dem i Elle. Äntligen mina!! Och de är supersköna också, och inte alls för höga, helt perfekta!




KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback