I mina hörlurar just nu

Tänkte tipsa om lite låtar som går på repeat på min iPhone just nu. Vill ni ha mer av min musik får ni gärna följa min spotifylista (Länk)
Måste säga att det var riktigt svårt att välja bland alla Håkan låtar. Ni måste förstå att jag verkligen älskar alla hans låtar, och då menar jag verkligen ALLA. Thomas Stenströms låtar var också svåra att välja mellan, älskar honom också! Låtarna jag lägger upp nu har heller ingen inbördes ordning.

1. Let The Rain Fall - Amanda Fondell




2. Wrecking Ball - Miley Cyrus

Säg vad ni vill om Miley, men låten är as bra!



3. Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
Så jävla fantastisk





4. Heaven Can Wait - Meat Loaf

Meat Loaf är en fantastisk artist som sjunger fantastiska låtar. Har många favoriter, men valde till slut denna, för att den är så fin!



5. Stay - Hurts




6. Dansen före döden - Thomas Stenström






KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Clara

Hej, jag har en fråga. Vad vill du bli efter studenten sen? Alltså vill du plugga och vad isf eller vill du börja jobba direkt? :)

Svar: Hejsan ! Efter studenten vill jag läsa vidare, antingen på journalistlinjen eller mediaproduktion :)
Ska försöka få ett jobb på nån tidning, men i slutändan vill jag bli journalist, reporter eller programledare :) skulle också kunna tänka mig jobba med tv-produktion :)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-09-16 @ 22:00:59
Postat av: Moa

DU är fin sötis! :)

2013-09-22 @ 19:47:29
URL: http://moagreens.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback