Fråga: Hur många hål har du i öronen?

 
Fick en fråga idag här på bloggen söm löd: Hur många hål har du i öronen egentligen?
Ja du. Kom på att jag glömt att lägga ut bilder på alla tusen hål jag tagit. Okej. Kanske inte tusen, men 8 iaf. Jag har 5 i högra örat och 3 i vänstra. Funderar på att ta 3 till i höger där i mitten så att det blir som en linje längs örat, men jag vet inte än. Isf väntar jag nog lite till. Annars är jag väldigt nöjd med dem och ångrar inte ens en sekund att jag tagit dem. Vad tycker ni? :)
När jag fixade in dessa bilderna upptäckte jag hur (förlåt) jävla fula öron är egentligen haha! Så det kan vara blra att pimpa upp dem tycker jag! 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback