vacker dag

 Holocene - Bon Iver
Delar med mig av en fin låt här ovanför som ni kan lyssna på medan ni skrollar nedåt. 
 
Några skitbilder från idag
Slutade som vanligt 11 idag efter en go dag. Startade dagen med ett yogapass på friskis och sen en mattelektion. När jag kom hem kände jag mig superinspirerad och började spela in en produktfilm. Vi har en läxa i filmproduktionen där vi ska göra en produktion själva och denna gången var det i form av en produktfilm då. 
Den blev klar typ fem och jag blev faktiskt ganska nöjd med hur resultatet blev. Hoppas filmläraren gillar den med nu bara ! 
Imorgon väntas en muntlig redovisning om romantikern Johann Wolfgang von Goethe, samt öveningskörning! Ni får ha det så bra så länge! Kram 
 
P.S Jag har klippt av 15 cm av mitt hår.. Det ni..!



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Elisabet

fint

2013-11-13 @ 22:41:43
URL: http://elisabetolinder.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback