perfect darkness

Sony a77 + Sony DT 50/1.8 SAM 

Hejsan! 
Idag fyller min pappa 40 år så kalas står på schemat. Kan man förresten säga "kalas" när personen i fråga fyler hela 40? Haha.
Jag är heeelt klar med föreredelserna så jag ställde upp stativt och släkte ner rummet. Här ovanför ser ni resultatet. Blev ganska nöjd ändå, även om det bara var en helt oplanerad fotografering. 
Vad tycker ni? 
Imorgon ska brorsan spela hockeymatch, så jag ska hänga med och fota lite. Annars händer inte så mycket denna helgen. Varvar mest ner efter veckans prov.
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: astrid

heeej
vart heter typsnittet du har på din header, vilket pogram har du användt? :)

2013-11-19 @ 21:55:36




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback