helgen

I lördags var jag hos John och vi grillade hamburgare och hade lördagsmys framför Eurovision Song Contest. Har inte riktigt hunnit smälta att det hölls i Sverige i år, haha. 
Idag är jag ledig från skolan och det är riktigt skönt. Har städat och varit ute och sprungit och nu sitter jag och tittar på The Following ! Bra studiedag :D



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Johanna Gustafsson

Jättefin blogg verkligen! Vilket objektiv har du använt när du fotat din header? Tänkte mest på storleken på bländaren :)

Svar: Tack detsamma sötis! :D Jag har använt ett 50mm objektiv med fast brännvidd med 1.8 bländare :D dock tror jag att jag hade den inställd på 2.8 just på denna bilden :D
Kram ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-05-23 @ 08:08:23
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback