top model final

Nu är det äntligen dags för TopModel finalen ! Jag hoppas verklige att Shams vinner. Ända sedan Josefin T åkte ut så har hon varit min klara favorit. Och jag gillar verkligen inte Josefin G's attityd... Hon är så himla sur och elak hela tiden. Shams är mer uppåt och ödmjuk till skillnad från Josefin.. Nej usch... vinner hon blir jag sjukt besviken. Men enligt mig så har Shams största chansen !



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: MIRA

HAHAH tycker verkligen inte heller om josefin !!

Svar: SHIT skönt att inte vara ensam iaf! Hon ger ifrån sig en sån himla negativ och hård stämning.. Usch :(
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-03-25 @ 21:49:52
URL: http://miralindberg.blogg.se
Postat av: therese pue

svar: haha åh vad bra, då är jag inte ensam om att tycka det! Och tack detsamma! :D

2013-03-25 @ 21:51:34
URL: http://fames.se/duvetpue




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback