ni kan kolla på min rygg när jag springer om er

 
De här bilderna jag fotade jag på skoj innan skolan i fredags. Jag hade lite sovmorgon, eftersom att vi skulle ha uppvisning av våra musikvideor vi hade gjort på filmlektionen.
Solen skiner ute och om man bara tittar upp mot himlen kan man nästan tro att det är vår och grönt i gräset, men på marken ligger snön fortfarande tjock. Till och med jag som älskar vintern och snö längtar tills man kan gå i bara jeansjacka till skolan med TOMs på fötterna. 
 
Igår tog mamma och pappa med mig och min bror in till Jönköping för  att handla mat, men de hade planerat en lliten överraskning. Det slutade med att vi satt i en biosalong och tittade på den nya versonen av Trollkarlen från Oz. Den var skitbra tyckte jag!

Idag har jag suttit och ritat lite och snart ska jag göra mig iordning för att dra i till gymmet. 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Elin

Jättefina bilder! :)

2013-03-17 @ 14:21:47
URL: http://eamandanielsson.blogg.se
Postat av: victoria

Du har så fina ögon!!

2013-03-17 @ 17:11:37
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback