victoris's secret; coconut passion

Viktoria's secret mist har äntligen kommit till Jönköping! De finns att köpa på Parelle Cosmetics på Östra Centrum för 120 kr/st! :D



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Jenny

Åh herregud! Lycka. Tur att jag med bor där, tack för du skrev detta ska verkligen gå in dit nån dag :)

Svar: luugnt ! blev också skitglad när jag såg det! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-06-06 @ 11:47:04
URL: http://jennnypettersson.blogg.se
Postat av: Elin (Fotoblogg)

Vill också ha det där jag bor, men antar att min stad är för liten :D

Svar: Ja jag blev jätteglad när jag såg det! :D Jönköping är inte så stort det heller ! Men hon som köpt in mistsen gjorde det bara av en den slump , det är tyvärr inte ens säker att hon för in mer :/
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-06-09 @ 00:03:55
URL: http://eli.webblogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback