jag lever

ja jag gör faktiskt det. Förlåt för att jag uppdaterat väldigt dåligt, men nu är jag tillbaks i vardagen igen efter lovet, med skola, träning osv, har bara inte haft tid :( 
Hoppas ni inte hatar mig, haha :D 
Idag har jag gjort massor med saker. SLutade vid kvart i elva, men hängde kvar i skolan så att jag kunde äta med min kompis Jonna innan jag skulle iväg och träna. Innan träningen åkte jag upp till A6 för att framkalla lite bilder som jag, Madde och Isabelle ska som rekvisita i vår film som vi ska börja spela in på fredag. Är grymt taggad - det kommer att bli awesome !! Medan jag väntade på att bilderna skulle bli klara så köpte jag hårfärg (VAD DET BLIR BLIR EN ÖVERRASKNING) och efter det åkte jag och tränade. Nu är jag helt slut och ligger i sängen, ska sova. Imorgon väntas en dag i skolan från 8 till 5, kommer inte hem förrän halv 7, pga bussen.. sjukt segt.



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: anne

tjenixen! kan du inte lägga ut flera teckningstutorials? man blir så inspirerad av det!:)

Svar: visst, det kan självklart fixas ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-01-17 @ 20:53:41
URL: http://www.behindmyeyes.devote.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback