kiwi och hallonsmoothie

Först och främst vill jag ursäkta mig för alla tävlingar jag skriver om, det blev lite mycket på en gång, men det får ni leva med ! :D
 
När jag kom hem från skolan gjorde jag en kiwi och hallonsmoothie. Den var förhimla god, så jag tänkte dela med mig av mitt lilla recept till er ! :D 

Det du behöver: 
1 kiwi
1 hel banan
lite frysta hallon (gå efter din egen smak)
3 dl vaniljyoghurt 
 
Börja med att skala bort skalet på kiwin. Sen delar du den på mitten.
Skala sedan bananen i sju små bitar ungefär, bara för att det ska vara lättare för mixern.
Häll i 3 yoghurten i mixern och lägg sedan i frukterna.
Strö sedan i lite frysta hallon. 
Mixa. 
Klart. 
Super gott. 
 
Det vart det det. Sjukt enkelt, nyttigt och framför allt GOTT ! :D



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback