highland cattle

Hittade några bilder från min gamla blogg som jag fotade förra året. Så sjukt söta är det. Älskar kor, särskillt dessa. De bor på en liten gård nära mitt hus! 
Längtar även till våren när jag ser dessa bilder, ljuset är så fint. 
Blir så glad när jag ser att det fortfarande är ljust nu när jag sitter i klassrummet. Slutar om en halvtimme, vid fem. Det har varit en lång dag, började åtta. Ska till mormor och morfar nu och sova där tills på söndag, och ikvälls ka vi ut och äta på Jensens ! 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Thea

Alltså sista bilden, hur söt?!

Svar: jag vet, sjuuuukt sööööt ! (a)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-03-07 @ 20:13:23
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback