fototävling på matildaengdahl.se

Jag är med och tävlar på duktiga Matildas fotoblogg! Hon har anordnat en fototävling med temat porträtt, och man har chansen att vinna en domän från switta.se! Klicka in på hennes blogg (länken finns under "Matildas fotoblogg") och var med du också! 
Här är mitt bidrag:
bilden ska uttrycka förtvivlan, förlust, ensamhet
Motivation:
 Jag skulle vilja vinna en egen domän för att jag har bloggat sedan jag var fjorton, jag är nu sjutton, och jag har alltid velat ha en egen dommän, för att det skulle ta mig ännu ett steg i min bloggning. Det skulle få mig att bli mer motiverad och mer motivation leder till fler läsare. Och det är min stora dröm att fler bloggläsare skulle se mina foton, och framför allt mina teckningsporträtt. Det skulle också leda till att jag får mer porträttjobb att göra (alltså teckningsbeställningar)
Så om jag vann, skulle det vara skit kul ärligt talat!
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback