Reflection

 
Livet rullar på. Har nu gått en vecka i skolan och vi har börjat komma i fas nu. Har inte haft så mycket tid för att blogga, men jag ska bli bättre nu. 
I morse skulle jag egentligen till tandläkarn och jag skulle ta bussen 07.08, men bussen var sen och kom vid 07.30, så jag missade tiden. Kom sent till skolan med. Det är för jävla dåligt alltså. Busschaufförerna säger inget heller, de förklarar inte anledningen till varför bussen är sen - hur ska man få en förståelse då? Jaja, jag blev jäkligt irriterad iaf. 
Nu har jag Mediaproduktion, textkommunikation. Slutar för dagen 12.15. Ska nog ge mig ut och fota lite, men vi får se. 
Hoppas ni får en bra dag i alla fall ! :D
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback