Details

Ny skinnkjol och stickad tröja, båda från H&M
Jaha. Redan torsdag. Och imorgon är det fredag. Även om sommaren är slut går tiden fortfarande snabbt. Inte konstigt egentligen med mitt goa schema och roliga lektioner. Är man estet så är man. 
Men hur som helst så slutade jag kvart över tolv idag. Gick lite på stan och åkte sedan hem och kollade på det nya pretty little liars avsnittet. ÅHHH så spännande det är nu, kan inte få nog! 
Har ni någon favorit serie? Mina är PLL, Sex And The City och One Tree Hill . 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Anonym

vart kollar du pretty little liars någonstans ?
Vilken säsong ?

Svar: Jag kollar på swefilmer ! :) Jag är ikapp med USA nu så är på säsong 4. Kommer ut ett nytt avsnitt varje onsdag klockan 14 :)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-08-30 @ 00:43:01
Postat av: Princess Lilla Lii

Snygga bilder! Mina favoritserier är sex and the city, how i met your mother och ghost whisperer :)
vad har du köpt ringarna? De var supergulliga!

Svar: åh de är också bra! följde ghost whisperer slaviskt när det gick ! :Dgillar även vampire diaries:D
Tack ! :D Faktiskt, så är det en ring och den är köpt på gina, med en tillhörande "vanlig" ring eller vad man säger :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-09-05 @ 16:36:04
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback