graphic prints

 
Köpte denna superfina bustiern från Bikbok idag när jag var förbi på A6 med mamma och min lillebror. Efter det så åkte i till två av mina kusiner på besök. Vi stannade inte så länge och när vi kom hem så åt vi. 
Det är så sjukt skönt att klockan redan är sju och det fortfarande är hur ljust som helst ute! Nu får jag verkligen vårkänslor i hela kroppen! 
 
Har varit lite smådeppig hela helgen faktiskt, dock är det bara för att jag gått runt och lyssnat på gamla disneylåtar från filmer som Lejonkungen 2, Herkules och Spirit. De melodierna är både lite sentimentala men ändå så grymt bra! Man blir ju elt nostalgisk !



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback