femårs kalas

Bilder från kalaset
 
Igår var jag på kalas hos min lilla kusin som har fyllt fem år. Det var väldigt mysigt, med mycke fika och prat. 
Idag ska jag inviga cykeln, men eftersom att min gamla 50-tals monark har punka så får jag låna mammas cykel. Tänkte ta en cykelvsväng ända bort till John i Norrahammar. Skönt att det är fint väder i allafall!



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Inger Axelsson

Härliga bilder..

Svar: Tackar ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-04-15 @ 12:17:09
Postat av: farfar

Jag hämtar monarken så den blir fixad

Svar: Tack så jätte mycket farfar det skulle vara jättesnällt! Kram
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-04-15 @ 20:06:50




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback