jag låser en dörr och försvinner på resande fot

//skjorta monki // stickat gina tricot // jeans gina tricot //  jacka levi's // skor vagabond //

Då var sista skoldagen på denna veckan avklarad. Japp, jag är ledig imorgon! As gött! Vi skulle egentligen börja halv tre och sluta halv fyra, men läraren var snäll. 
Som ni kanske ser förresten så har designen här på bloggen ändrats. Såg för min fasa i går kväll att designen var helt förstörd. Något viktigt måste ha försvunnit i kodmallen eller något Den är verkligen inte klar än, men jag är nöjd hittills. Har ingen bild att ha som header. Så frustrerande! Vill verkligen ha en perfekt.
Men aja, kommentera gärna vad ni tycker om designen, hittills, och vad ni tycker om dagens outfit! 
Nu ska jag forstätta vara lite social mot John, hihi!



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Fina bilder. :)

Svar: tack :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-09-28 @ 14:00:37
URL: http://Evaaaahs.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback