min kompis extremt roliga videoinlägg!

 
Min väldigt braiga kompis Madde har gjort ett videoinlägg på sin blogg där jag är med! Tycker ni kan kolla på det! Jag kommer in vid 2.30! Men jag tycker att ni kan kolla på hela, för hon är så sjukt gullig och hysteriskt roligt! Snacka om att vi två har extremt roligt i skolan, ahhaha! KOLLA KOLLA KOLLA!! 
Kika in på hennes blogg med! Klicka HÄÄÄÄR!



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Anonym beundrare.. Börjar på m & slutar på andelens

Du är bäääääääzt emmmmz!!!<33333

Svar: du är ännu bättre!!!! <33333
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-10-27 @ 00:43:56
Postat av: the-one-you-dont-name

Det skulle stå: börjar på m & slutar på adelene!!!!!

Svar: hahahha söööt madde ! <3333
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-10-27 @ 00:44:51
Postat av: Anton

sv: taack så jättemycket! :)

2012-10-27 @ 13:18:23
URL: http://antonsfoto.webblogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback