imorgon är det fredag

 
Seg dag idag. Skulle egentligen städa hela rummet idag efter skolan (slutar 17.00 !?!?!?!) men jag sparade det tills imorgon. Köpte godis för 29.95 kr/kg också, riktigt kap det där asså. 
Förutom det så kom den första snön idag också. Älskar vintern, snön, julen + min födelsedag, men nu ska det vara höst! Inte för att denna snön kommer ligga kvar särskilt länge, det kommer börja slaska snart. Om den inte försvunnit imorgon kanske jag kan ta lite bilder, men vi får se! 
Hoppas ni haft en bra dag! Kramis från lilla mig ! :D



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: josefine börjesson

Ååååååh, vilken fin bild Emmmmaa! :D

2012-10-26 @ 14:35:22
URL: http://www.nattstad.se/Josefiiiineb




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback