hur man gör en inbakad hårtwist

Här är min första hårvideo. Den är inte suuuperbra, haha det är trots allt min första. Sen suger jag på att förklara kortfattat också, haha! Men jag hoppas att ni förstår iaf! Lämna gärna en kommentar också! Gärna något tips om vilken nästa frisyr ska bli! Hoppas ni gillade den. Kramisar 
P.S, jag vet att jag ser mobbad ut.... lev med det xD
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Elin

Det blev ju jättefint! :)

Svar: tack så mycket! är inte så bra på att föra videor på mig själv, haha men det blev efterfrågat! håll utkik för snart kommer en till hårvideo med en annan frisyr! kram! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-03 @ 14:33:11
URL: http://elinstigenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Testade detta, och det blev grymt bra! Eftersom du var så bra på att förklara kanske du kan göra ett videoinlägg på en "waterfall fläta"? Din blogg är riktigt grym! :)

Svar: Tack! Kul att du tyckte om det! Visst det kan jag visa ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-03 @ 21:03:18




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback