beauty and the beast

Haha, jag hoppas at ni fattar att rubriken har med bilderna att göra , haha !
Ikväll är Swedish House Mafia i Stockholm och spelar. Känner flera stycken som är där nu, bland annat är min pojkvän John där med några kompisar. Det var riktigt många från Jönkping överhuvudtaget som skulle dit faktiskt. Men inte jag, haha! Istället har jag tagit ett långt skönt bad och inlett helgen precis som man ska om man heter Emma, haha! 
Imorgon ska jag upp tidigt och möta upp en vän till mig. Vi ska dra till stallet och jag ska fota henne och hennes häst! Det ska bli riktigt kul att se hur det blir. Självklart så kommer jag att lägga ut bilderna här på bloggen. Så håll ett litet extra öga på bloggen imorgon om du är intresserad av hästar! 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback