RIGHT NOW

Photobucket Pictures, Images and PhotosPhotobucket Pictures, Images and Photos
 
Just nu ligger jag i sängen och tittar på den nya miniserien Kommissarie Thorne på TV4. Såg reklamen om den härom dagen och blev helt till mig. För två år sedan köpte jag en kriminalroman på bokrean som heter Sömntuta. Jag tyckte att den var skitbra, den bästa kriminalroman jag läst - och jag har läst många, det kan jag lova! Nu är det så att huvudpersonen i denna nya miniserie på TV4 råkar vara samma som i boken, och det visade sig att serien är en filmatisering av boken Sömntuta! Haha who's the best ?! ;D



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Alice

sv; Håller med, EDWARD is tha shit! ;)<3

2012-06-27 @ 12:03:05
URL: http://missmeat.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback