REGNAT

några fula bilder som jag med nöd och näppe lyckades ta med mitt sämre objektiv :(
 
 
Ja, det är vad det har gjort idag. Förutom nu lite senare nu har molnen skingrat sig och solen tittar fram ! Rgnat har gjort att jag varit tvungen att sitta inne hela dagen... Kuligt sommarlov - naaat ! 
En bra sak med regnet är att jag tycks få inspiration till att rita mer ! Har jobbat på en teckning nu i några timmar. Blev rätt nöjd. Resultatet kommer snart ! 




KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Sarah

Tyckte bilderna var väldigt bra, har du dåligt objektiv har jag nog det sämsta så går att finna i dina ögon ;) Gillar sista bilden skarp! :D

2012-06-28 @ 03:08:03
URL: http://wrengler.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback