TODAY, MY EYES ARE GREEN

Photobucket Pictures, Images and PhotosPhotobucket Pictures, Images and PhotosPhotobucket Pictures, Images and PhotosPhotobucket Pictures, Images and Photos
 
Idag har jag inte hunnit uppdatera så mycket. Jag har varit i Gränna hela dagen och handlat polkagrisar ! Efter åkte jag till mina kusiner och stannade där ett tag. Nu sitter jag och tittar på serien Tyst Vittne! Ska snart gå och lägga mig, imorgon ska jag till Nässjö och käka italiensk glass. NAMNAM ! 
Förresten,polkagris-stället på bilden långt upp är stället där jag praoade i åttan, och jag känner han killen som står och bakar där, mihihihi !



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: felicia

snygggggggggggggggggggg ! <3

2012-07-19 @ 00:54:54




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback