PRETTY IN PINK

Photobucket Pictures, Images and PhotosPhotobucket Pictures, Images and PhotosPhotobucket Pictures, Images and Photos
 
 
/ blus h&m / kofta h&m / byxor h&m / armband från spanien / skor converse /

Såhär ser jag ut idag ! Kunde inte ta någon bild med kameran eftersom att datorn fortfarande är trasig, jag bli emooo snart - seriöst ! 
Kände för att lysa upp lite i detta ösregn, så jag tog en ljus koftavice en vit blus - det matchar mina nya rosaglittriga naglar också ! Håret fick sitta i en bulle på huvudet, orkade inte göra så mycket med det. 
 
Just nu sitter jag i bilen påväg in till stan, ska titta runt lite med. Regnet verkar vara väldigt lokalt över mitt hus, så jag hoppas att ni har finare väder än vad jag har ! :D



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback