retro


Modell: jag
Fotograf: Madelene Glaad

Här är bilderna som jag och Madde tog när vi var i fotostudion i fredags. Vi tog bilderna i lite retrokänsla och jag tycker att ljuset blev riktigt bra! Älskar kontraster !



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Angår inte dig

Du förstör bara dina bilder när du överredigerar ditt ansikte!!

Svar: faktum är att ansiktet är det som jag knappt redigerat alls. det handlar om att rigga ljuset rätt och att kunna sina vinklar. Effekten i bilden ger också en slätande effekt.Och jag känner igen din ip. jag kan blocka den om du vill, så kan du inte besöka min blogg mer. Och det skulle ju vara jätte synd för dig. Vem skulle du annars ha att hälla av all din avunsdsjuka på ? :)
och förresten. Ditt namn angår visst mig, då detta är min blogg :)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-12-04 @ 17:30:09
Postat av: amanda roos

människan ovan kan inte vara annat än avensjuk för att du är så otroligt vacker! Gillar värkligen dina porträttbilder emma!

Svar: åhh tack ! vad glad jag blir ! tack så jätte jätte mycket amanda! asså anonyma kommentarer är det löjligaste som finns , :o
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-12-04 @ 19:41:20
URL: http://amandaroos.blogg.se/
Postat av: SÅ JÄVLA ANONYM

haha seriöst. har ett par meningar till dej anonymus:
punkt 1: Emma redigerar sina bilder precis hur mycket hon vill.
punkt 2: har du problem med det så följ inte bloggen.
Punkt 3: oftast är det svartsjuka som gör att man skriver så.
Punkt 4: Det tar mer på dina krafter att skriva sådana här kommentarer eftersom INGEN bryr sig
Punkt 5. Det är inte emma som har problem med hennes blogg, det är du. därför är det ingen ide att lägga energi på att klaga?

IF U WANNA TALK, I'LL BE THERE ANONYMUS!

Svar: haha go du är madde !! <333333
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-12-06 @ 17:23:56
Postat av: säl

Jättefint!

Svar: Tack så jätte mycket! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-12-07 @ 13:12:33
URL: http://nollpunktnoll.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback