juldagen

Idag firade vi juldagen hos min farmor och hos min mormor och morfar. Jag och familjen åkte till farmor vid elva någon gång. Där fikade vi och fick julklappar. Efter det drog vi till mormor och morfar, då vi åt isländskt julbord. Kalkorn och lever. Haha! Är inte så förtjust i lever direkt, men kalkorn är mumma! 
Morfar letade reda på sin gamla externa blixt som jag fick prova, funkade perfa så jag fick behålla den! :D 
Bilderna här under är fotade med det nya objektivet jag fick! Är sjukt nöjd. Bästa ever!
Imorgon ska jag och John in till stan för att kolla runt på mellandagsrean förresten. Tror inte jag kommer köpa något, är snål även om det är rea.
 
Hos farmor:
 
 
Hos mormor: (det blev inte så många bilder när jag väl hade rensat..)



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback