an angel surrounded by darkness

 
 
Fotograf: jag 
Modell: jag
Smink: jag 
Utrustning: Sony a230 + Tamron 70-300mm
 
De här bilderna fotade jag helt impulsartat igår kväll. Vet inte riktigt vad jag hade för tanke innan jag tog dem, men jag ställde mig och sminkade mig och så bara blev det. Hoppas ni gillar dem! 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: kompakt

Jättefin blogg du har! Skulle du kunna skicka din mail till oss i en kommentar, så får du din rabattkod för du vann i vår tävling! Kram KOmpakt

Svar: visst kan jag göra det ! :D tack förresten ! kram :)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-12-06 @ 20:08:40
URL: http://kompakt.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback