SKOLSTART

Åkte in till stan idag för att köpa lite nya skolgrejor. Behövligt om man säger så. Jag kan erkänna att jag är en Lagerhausmänniska, jag älskar alla deras skrivböcker, pennor, sudd, ah alltså dom har allt ! Och allt är supergulligt! Jag åkte dit och hade ingen aning om vad för något jag ville ha, vilken stil, hur stora blogg, osv. Men detta kom jag till slut, efter typ 40 minuter, ut med från affären ! Erkänn suddigummi-bollarna är hur söta som helst, höll på att dö när jag såg dem ! Älskar också mitt stora anteckningsblock med prickar på ! 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: bea

har sånna med

Svar: Nej men vad kuligt för dig ! :)Hoppas inte du trodde att du var den enda som har såna i hela Sverige.
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-08-18 @ 19:59:46
URL: http://trendbybea.se
Postat av: bea

nej det trodde jag inte men antar att du såg att jag köpte dom men skitsamma, du vet att jag börjar få kommentarer och frågor om jag inte tycker att du härmar mig? så please kan jag slippa få några såna kommentarer i fortsättningen tack :)

Svar: Bönen oj då :) Grejen är den bea, att jag härmar inte dig. Jag vill inte vara dig. Jag är nöjd med hur jag själv är, och jag har alltid varit mig själv. Jag har alltid haft min egen stil, och jag härmar ingen annan. Så sluta. Snälla
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-08-19 @ 00:04:26
URL: http://trendbybea.se
Postat av: bea

Haha lugn jag bryr mig inte om att läsare tycker att du "härmar" mig eller whatever, jag tycker bara att det är sjukt jobbigt när folk kommer fram till mig och ba tycker inte du emma härmar dig osv. Och ännu jobbigare nu när dom kommenterar det på bloggen.

Svar: Ja , jag förstår att det är jobbigt. Men det är tyvärr inget jag kan göra åt:/ de tycker vad de tycker . Jag tänker inte ändra något eller hålla inne saker bara för att någon tycker så :)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-08-19 @ 00:11:04
URL: http://trendbybea.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback