HIGH WAIST

 
// shorta H&M // shorts f.d byxor Cheap Monday // bälte Island tror jag, det är mammas gamla iaf, haha // skinnjacka H&M // Converse //

Såhär går jag runt i åskvädret idag. Ska iväg till John om en stund. Klippte av mammas gamla vida jeans, och här vart resultatet. Blev rätt nöjd. något jag verkligen älskar är byxor och shorts med high waist ! Det är ett måste ! Var tvungen att ha dem idag, eftersom att det är as varmt ute, fast det spöregnar. 
Imorgon börjar skolan. Kan knappt fatta att jag börhar gymnasiet nu liksom ! Är i vilket fall som helst sjukt taggad !



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: amanda

å vad snygga shorts! hoppas du får en bra första skoldag i morgon då! vad ska du gå för linje?:)
kram!

Svar: Åh tack ! Klippte till dom idag , :D Tack detsamma ! Jag ska gå estetik & media ! Det är en estetisk linje med inriktning på foto, film, och media produktion ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-08-20 @ 17:12:47
URL: http://amandaroos.devote.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback