gamla goa tiden

 
Här kommer en smärre bildbomb med bilder på lilla mig. 
Förlåt för att det är halvdött här, men jag vill inte göra massa skitinlägg, jag gör hellre stora inlägg, än små! 
Hoppas ni har haft en superbra våffeldag! Imorgon har jag studiedag, och den kommer bestå av jobb, CV avlämningar och chili thai! PUSS.



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: maddisbby

Men hur snygg är duråå?!!! 😍💕

Svar: Ska du säga snygging! 😍😍😍🙈💕
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2014-03-25 @ 21:01:37
Postat av: Linnéa Viklund

Men herregud så vacker du är

2014-05-03 @ 15:41:16
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: Milia

Sv: det var verkligen bäst!! :D

och du är så jävla snygg på dessa bilder, my god!

Svar: hahah nämen taaaaaaack (a)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2014-08-09 @ 21:59:58
URL: http://mmiiilia.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback