jag vänder mig om, hon bara ler. allén är inte så dålig ändå, när du går bredvid och det är så jag säger det.. för du är det finaste jag vet, när allt annat är falskt och fel, och jag bara går ner mig, för det är så jag säger det till dig - du är det finaste jag vet

Sony a77 + Sony DT 50/1.8 SAM
Foto/Modell/Redigering: jag

Grått är det ute och medan regnet duggar utanför sitter jag här inne och försöker tackla min beslutsångest. Jag har för det mesta väldigt svårt att bestämma mig om bilderna ska vara i färg eller svartvitt, men idag var det något utöver det vanliga. Skickade till och med bilder till folk på snapchat för att se vad de skulle säga. Alla jag frågade så färg, men jag ville inte riktigt släppa taget om det svartvita, så jag tog de fyra bilderna som jag hade svårt att bestämma mig på och gjorde ett litet collage med både färg och svartvitt. Som ni ser så finns även de bilderna i stor storlek och det var för att jag ville visa bilden stor också. Det kan faktiskt vara lite skönare att kolla på bilderna lite mindre också, då ser man allt på samma gång, i stället för att behöva skrolla efter halva bilden.
 
Kommentera gärna vad ni tycker om bilderna det är kul att få lite feedback. Säg gärna vad ni tycker är finast också - svartvitt eller färg? 
 
För övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Gick upp åtta idag för att övningsköra lite med farfar.  Annars har dagen vara gått åt till att fota massa meningslösa bilder. Nu ska jag i alla fall träna lite, kanske gå en sväng! 
Ha det så bra hörrni, puss
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: börjar på m. slutar på adde.

fasligt vad snyggt! & håret är ju såå fiint!
tycker nästan svartvitt, fast färg va me fint. puss

Svar: Åh maddipaddi! Tack ! Jag saknar dig som faaaaaaaaaaaaaan <3
Ja men erkänn ? Så himla svårt :( puss bebe
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2014-01-06 @ 15:10:36
URL: http://newstyle.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback