regn och rusk

Öga ritat med 2H, HB, B, 4B blyerts, samt lite kol

Hejsan! 
Idag har det stått som spön i backen hela dagen. Hade tänkt dra ut och fota lite, men det blev ju inget med det såklart. Satt i stället inne och ritade lite. Blev ett öga. Ett ganska stort ett. Tog en timme ungefär. Önskar dock att jag inge slarvat med skuggningarna runt själva ögat. Har mest lagt energi på iris och fransarna, inte han runt omkring. Men, men, blev helt ok ändå. 

Kan förresten inte förstå att sommarlovet snart är slut. Bara två dagar kvar. På onsdag börjar det igen. Fast jag taggar faktiskt riktigt mycket. Det bästa skolåret i mitt liv drar igång, och det ska bli så himla roligt! Gymnasiearbetet, studentmössan, balen, göra galna grejer med klassen, och självklart själva studenten. Kan knappt förstå det. Känns jag jag började sjuan nyss liksom. 
Men jag ska göra som min kompis Milia råder mig; längta långsamt. 
Det ska jag också. Ska göra detta till det bästa skolåret någonsin! Mycket indikerar på att det kommer bli så också. 

Hoppas ni har haft en bra dag. Nu ska jag lägga mig och läsa en stund. Imorgon väntar nya äventyr. 
Kram på er. 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Tattoo Inspo

Hej fina du!
Nu finns det ett inlägg på bloggen med dina tattoos. Hoppas du gillart. :)
Puss. /Tattoo Inspo

2014-08-20 @ 09:18:42
URL: http://nattstad.se/tattooinspo




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback