Per Brehegymnasiet fyller 100 år!

Yes! Idag är det ingen vanlig dag. Gymnasiet jag går på fyller hela 100 år idag! Detta firades på skolan med en fantastisk föreställning av musik, dan och teater eleverna! Jag var där med kameran och knäppte några bilder. Det var lite mörkt så var därför tvungen att använda ISO500, men tyckte inte bilderna blev så brusiga ändå.

Om ni ser er själva på bilderna får ni självklart spara dem! Säg till mig först bara så jag vet om det !
 
 
Ett stort tack till er som medverkade, det var riktigt underhållande!
 
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: zätherbarn

fina bilder du tar!

Svar: nämen man tackar lilla du !
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-10-17 @ 21:23:41
URL: http://zetahs.blogg.se
Postat av: Niclas(VivaLaVida)

Sjukt snygga bilder! Gör det nåt om jag sparar några och lägger upp på facebook? (vill gärna ha ett par som profil+coverbild) Länkar såklart din blogg också!

Svar: tack så jättemycket! klart du får ! :D
och btw , du var grym idag !
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-10-17 @ 22:27:41
URL: http://niclasklinga.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback