jag smyger över golvet ser solen stiga upp i samma stund så vet jag att allting har ett slut

 
Idag är det äntligen fredag igen, eller äntligen och äntligen, har knappt hunnit börja längta, det har gått så snabbt. 
Idag hade jag på mig en svart skjorta med skinnkrage , en puderrosa kofta och vagabond. Flätde även håret till en gloria. Det var faktiskt en som kom fram till mig när jag var inne på gina tricot i eftermiddags och sa att hon tyckte att jag var jättefin i håret. Blev verkligen superglad och överraskad, väldigt roligt! 
Gick egentligen ut för att fota dagens outfit men det slutade som det nästan alltid gör - i självporträtt. Det var ett sånt himla fint ljus ute och solen stod ganska lågt, så jag beslutade mig för att fota några porträtt i starkt motljus. Här ovan ser ni resultatet! 
Trevlig fredag på er ♥ 
 
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: the darknes

tänker på dig

2013-10-18 @ 19:22:01




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback