young and beautiful

Lite bilder från de senaste dagarna

Igår var jag nere i olofsbo för dagen med familjen och imorgon åker jag ner till skrea men min och Felicias familj. Jag stannar kvar några dagar längre än min familj tillsammans med Felicia oså åker vi hem tillsammans nästa vecka någon gång. 
Kameran hänger med såklart :)



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: amanda roos

Hej emma! Har en liten random fråga och undrar om du gör blogg designer?:) är sugen på en ny men alla html koderna är som kinesiska och vill bara ha något enkelt isåfall:)
kramkram!

Svar: hej ! :D jag brukar inte göra hela designer, utan brukar bara hjälpa till med typ olika saker! kan faktiskt inte så mycket själv, det är därför jag inte säljer designer, haha, har jobbat som sjuttsingen för att få till min egen haha!
men jag kan tipsa om en sida som jag brukar använda där det finns super bra tips och instruktioner om hur man gör olika koder osv : www.designadinblogg.se ! Sen kan man googla på massor av saker typ: "hur lägger man in en bild i menyn..." det kommer oftast upp något! :D
Hjälper självklart till om det är någon specifik sak som du vill ha hjälp med, då är der bara att fråga så hjälper ja gärna!
(en sak som jag verkligen inte kan få till är en horisontell meny med dropdown, har försökt säkert 100 gånger, haha får ändå inte till det.. :( )
Kram gullunge, och lycka tilll! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-08-03 @ 13:46:23
URL: http://amandaroos.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback