i 've been out on that open road

Sony a77 + Tamron 18-200mm F3.5-5.6
Sommar. Härligt väder. Det har varit hur varmt som helst de senaste dagarna, bortsett från igår då det var lite kyligare. Har fått jättemycket färg (för att vara jag) och sommarfräknar. 
Har inte varit inne på bloggen på jättelänge, men det är ju sommarlov, och det har varit sjukt fint väder, och då ska man ju passa på att vara ute, eller hur ? 
Bilderna ovanför var jag ute och fotade alldeles nyss. Visste inte om de skulle vara i svartvitt eller färg, men till slut bestämde jag mig för svartvitt, vad tycks ? :)
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Anonym

Fantastiska foton på dig Emma....särskilt foto nr 2 .....du skulle kunna vara fotomodell...så vacker. Puss och kram från Eva

Svar: tack så jätte mycket eva puss och kram ! <3
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-07-16 @ 23:17:40




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback