jobb och håkan

Hej alla läsare ! 
Nu är det fredag igen - fast det känns som söndag faktiskt haha. 
Men just nu sitter jag på bussen på väg in till stan, tillsammans med min kameraväska. Det är jobbdags! Det är så kul att ha ett extrajobb där man gör det man älskar att göra liksom, det blir så himla mycket roligare och pengarna blir lättförtjänta. 

Men ikväll blir det annat, då ska jag och Felicia åka in till Huskvarna för att se älskade Håkan Hellström uppträda!! Här längtat hela helgen och nu är det äntligen dags!!! Är så suuuuperdupertaggad!!!! 
Ska inte ta med mig kameran, vill inte riskera att den går sönder eller försvinner. Men jag ska försöka få bra bilder med mobilen. Fick ju en iPhone 5s i julklapp av mamma och pappa, så bildkvaliteten är ju skitbra - tillskillnad från min slitna gamla 4a! 

Men ni får ha en bra dag. Ni kanske hör från mig lite senare idag, vi får se. 
Ursäkta för den fula mobilbilden men haha, jag hade ingen annan. 
Kram ! 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback