satuday

 
//tröja gina tricot // byxor gina tricot // halsduk monki // skor vagabond // solisar clubmaster // hårring h&m //
Idag har jag inte gjort mycket. Kom hem från John runt tre. Då drog jag ut på en liten fotorunda. Bilderna kommer upp lite senare, så håll utkik om ni är intresserade. Det var faktiskt ett tag sedan jag var ute och fotade länge, men idag så ! Hittade förresten en liten hund som jag tror sprungit vilse. Han gick med mig ett tag, men sprang sedan in till ett hus då vi gick förbi. Söt liten fillur. Han är med i bakgrunden på den andra och den tredje bilden förresten, haha !



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Nellie Johansson

Dagens blogg är avgjord! in och kolla om det blev du :) Kram

2012-09-15 @ 20:24:38
URL: http://www.nattstad.se/nels
Postat av: ELIN

snyggt! :)

-ja eller hur.

2012-09-18 @ 16:50:31
URL: http://elinpassanisi.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback