I THOUGHT I COULD FLY




//skjorta gina tricot // bomberjacka monki // jeans gina tricot // skor toms // bälte från Island //
 
Ja, detta var dagens väldigt sena outfit. Jag har inte hunnit lägga ut den, eftersom att jag varit på Lager 157 halva dagen och den andra halvan tillgringade jag hos John. Jag hittade inte så mycket på Lager, men fick med mig en jacka från Vila, som blir perfekt u till höst/vintern, mysig, gosig och varm ! Kanske visar den i e annan outfit längre fram. Fast det beror ju helt på vädret. Moder natur verklar tycka att det är helt ok att kalla fram värmen nu. Imorgon ska de bli hela 20 grader och sol. Vilket skämt. 
 
P.S Älskar verkligen detaljerna på min skjorta !



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: amanda

å vad snyggt!

2012-09-03 @ 07:41:18
URL: http://amandaroos.devote.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback