white velvet



//blus från bikbok // byxor från gina tricot // skor från din sko//
 
Såhär såg jag ut idag. Men just nu sitter jag i soffan och tittar på Family Guy. Dör lite smått. Haha! Snart kommer pappa hem med en Varma koppen till mig, det ska bli härligt! Är lite frusen. 
Har förresten kommit på mig själv att längta extremt mycket till julen. Julen måste nog vara det mysigaste som finns. Snö, julklappar, ljus, godis, lussebullar och pepparkakor! Vem kan inte längta liksom?
 
Förresten, jag är färdig med mitt Justin Bieber-porträtt också! Funderar på att lägga ut en bild redan ikväll, eller imorgon bitti. Vi får se. Håll utkik i alla fall!



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: amanda

Du är ju helt galet fin emma! vad änvänder du för smink dagligen föressten?:)

Svar: åhh tack sötis ! (a) går det bra om jag tar den frågan till frågestunden ist ! har tänkt göra en smink och hår-video ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-10-16 @ 20:22:29
URL: http://amandaroos.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback