smile and pretend

//lurvtröja bibok // byxor gina tricot // halsband h&m // tjockisstrumpor från monki // skor från vagabond//
 
Såhär ser jag ut idag. Ska dra mig in mot stan för att köpa en grej på Ikea, sen ska jag till stan och köpa nytt puder och ny rough! 
Ska dra mig till munksjön också för att ta lite bilder. Det är perfekt väder ute idag, fast lite väl kallt är det dock.Men det får man tåla! Lovikavantar = på!



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så himla fin header du har! Åh. ♥

Svar: tack så jätte mycket! tyvärr så har jag bytt igen sen du kommenterade haha :(
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-12 @ 20:20:07
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback