överraskad

Arkivbild
 
Idag har massor med nya läsare trillat in och kommit med massor av positiva och roliga kommentarer! Det är förstås jättekul ! Men det som förrvirrar mig lite är hur det kan komma en sån våg med läsare om jag inte blivit länkad någonstans. Det skulle vara jätte snällt om någon av er nykomlingar ville kommentera här under och berätta vart ni hittade mig, för jag är lite lätt förvirrad just nu. Men självklart är det hur roligt som helst! Blir alltid lika glad! 

Just nu sitter jag och pluggar naturkunskap. Har prov imon. Är inte direkt taggad, men det ska nog gå bra! Om en liten stund ska jag gå upp och ställa mig i en varm och efterlängtad dusch. Och sedan väntas ett avsntt av Medium på tv! Hoppas ni får en jätte mysig kväll fina läsare! ♥



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Linda ♥

Hej! Är en ganska ny läsare! Har läst din blogg kanske i en vecka nu, läser den nästintill varje dag! Jätte bra :D Jag hittade din blogg genom bloggtrafik tror jag det var :P
Kram Linda ♥

Svar: Hej ! ÅHHHÅHHHH tack så jätte mycket ! Vad glad jag blir att du gillar min blogg (a)AHAAAA nu förstår jag! Tack för svaret , och hoppas att du stannar kvar sötis! Kram <3
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-27 @ 21:51:47
URL: http://grahnensliv.blogg.se/
Postat av: sanna

fin du är! :-)

Svar: tack ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-28 @ 21:55:08
URL: http://www.sannagustafssonn.blogg.se
Postat av: Unni

Fin bild! Vad använder du för kamera?

Svar: tack ! jag använder mig av en sony a230 :D jätte bra är den ! :D fast jag brukar oftast ha ett telemacro/zoom - objektiv från tamron på 70-300 mm :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-28 @ 22:31:39
URL: http://nextdoorunni.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback