a blue dot in the middle of a sunset

Tröja: Gina Tricot
Jeans: Gina Tricot 
Skärp: H&M tror jag, det är mammas
Skor: Vagabond
Tofs: Har Enja gjort åt mig
 
Såhär har jag gått runt idag. Slutade egentligen kvart i elva för den sista lektionen var inställd.. Och det fick jag inte veta förrän ett. Så jag satt och väntade i skolan rätt länge i onödan. Kom hem till slut ändå. 
Sitter just nu och lyssnar på Lana del Rey och ska snart dra till John. Det är vår  arton månadersdag idag, vilket vi ska fira med bio. Vi ska gå och se The Hobbit som har premiär idag. Vi båda är lite av Sagan om Ringen fanatiker. Dock är Harry Potter bättre. Harry Potter är alltid bättre, i alla lägen. 
Lite kul också att vi firar ett och ett halvt år på århundradets sista siffer kommbinerade dag. Det är alltså 12/12'12 idag. Ganska coolt! 
Men hoppas ni haft en super bra dag! Kram 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback