vår sol

Top: H&M 
Jeansjacka: Carlings
Skinnjacka: Gina Tricot
Jeans: Dr Denim
Halsduk: Monki
Solisar: Gina Tricot
Skor: Vagabond
 
Skinnjackan och jeansjackan är på idag. Och solisarna också för den delen. Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min film-lektion ska börja. Ska fortsätta med musikvideon jag och Josef håller på med. Tyvärr är han sjuk idag, så jag får jobba själv idag, men det ska nog inte vara till större problem! 
När musikvideon är klar så tänkte jag lägga ut den här - med förutsättningarna att den blir bra förstås, annars får den nog rinna ut i glömskan !



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Koffe

Vilka sommriga porträtt! Jätte fina :)

2013-03-04 @ 17:43:53
URL: http://fotokoffe.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback