new haircut

 
Drog in en sväng till stan för att möta upp Julius. Han har lånat en bok av mig som skulle lämnas tillbaka. När vi skiljts åt så gick jag runt i lite butiker. Köpte en jättefin tröja på gina som jag ska visa någon gång framöver.
På gina sprang jag också in i Felicia (en tjej jag lärde känna på cirkusjobbet) så vi gick runt i lite butiker och trevligt. 
När hon drog hem så fick jag ett ryck och sprang in hos en frisör och klippte av mig håret. Inte allt då såklart, men tunnade ut väldigt mycket. Frisören sa att det var det tjockaste håret hon hållt i i hela sitt liv haha och jag tror henne, seriöst, haha! Klippte av 5-6 cm :D



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback