tattoo

I somras tatuerade jag åter igen mig. Den här gången blev det ett hjärta bakom örat och ett kors på sidan av handleden. 
Kom på att jag inte visat dem här. Tyvärr har jag ingen bild på hjärtat men här är dn bild på korset! Vad tycks? :)





KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: amanda roos

Men åh så himlahimla fint!! Jag har länge funderat på att göra en liten enkel tatuering och undrar ungefär hur ont det gjorde och vad du fick betala ungefär?
Dina andra är också såååå fina.
kram!

Svar: Tack!!
Det svider såklart. Beror på vart man gör det, men på en skala så gjorde den på armen ondast, sen handleden, sen ryggen, sen bakom örat ! Men jag tycker att det är en skön slags smärta haha ;)
För de två små fick jag ge 500kr
För de två "stora" tillsammans gav jag 1800kr !
Kram :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2014-08-27 @ 19:37:25
URL: http://amandaroos.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback