rutigt och stickat och martens

/ Peplum Gina Tricot / Jeans Monki / Stickad kofta Monki / Väska gammal som gatan / Skor Dr Martens /

Kylan börjar komma nu, så himla skönt. Såhär har jag sett ut idag. Skoldagen gick fort, hade matte, historia och sedan svenska, slutade 2. Efteråt stötte jag ihop med Felicia och vi blev hemskjutsade av hennes pappa i hans helgryma cabbade mustang. Ikväll kommer min mamma hem från en liten jobbresa och vi ska hämta henne på tågstationen. 
Blir kanske något inlägg senare,  är inte säker, men vi får se! 
Ha en superbra fredag. Kram från lilla mig.
 
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: nathalie

snyggt :)
hur många hål har du i öronen egentligen? :)

2013-09-13 @ 18:11:22
Postat av: johanna

fina bilder och outfit :)

Svar: Tack sötis! :)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-09-14 @ 23:51:15
URL: http://jjohannabertils.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback